21 Ağustos 2007 Salı

Emel Çölgeçen Röportaj - Hayatı sürprizlerle yaşamak gerek



Star Tv'de geçtiğimiz günlerde senaryosuyla ilgi çeken yeni bir dizi ekrana gelmeye başladı. İlginç çekim sahneleri, daha önce televiyonlarda işlenmemiş konusuyla dikkatleri toplayan Zeliha'nın Gözleri, Aliye dizisinin Meriç'i Emel Çölgeçen ve Emret Komutan'ın 'Levent Üsteğmen'i Sarp Levendoğlu'nun başrollerinde yayınlanmaya devam ediyor. Medyum bir kadının, gördüğü rüyalar neticesinde bir komisere yardım edişini anlatan dizinin danışmanlığını eski İstanbul Valisi ve Emniyet Genel Müdürü Şevket Ayaz üstleniyor. Sarp Levendoğlu dizide başarılı bir komiser olarak çıkıyor izleyici karşısına. Levendoğlu rolünü “Eşini bir cinayete kurban veren Rehan komiser, katilleri biraz kişisel algılıyor. Zeliha'nın gördüğü rüyaların gerçek olduğuna kanaat getiriyor. Bir süre sonra işbirliği yaparak olayları çözmeye başlıyorlar” şeklinde özetliyor. Dizinin ilerleyen bölümlerinde neler olacağını sorduğumuzda ise Çölgeçen yeni bölümleri “Zeliha'nın gördüğü her rüya bir bölümün konusu olacak. Zeliha bazen rüyaları sayesinde kötü olayların olmasını da engelleyecek. Her bölümde farklı bir olay, cinayet var. Zeliha ise gördüğü rüyalar ile Rehan'a ipuçları verecek” şeklinde anlatıyor.


MEDYUM İNTERNETTEN


Dizide Zeliha karakterini canlandıran Emel Çölgeçen bu rolü oyunculuk kariyeri açısından önemli bir yerde görüyor. Dizide bir medyumu canlandıran Emel Çölgeçen rolüne hazırlık dönemini bol bol araştırma yaparak geçirmiş. İnternet üzerinden gerçek bir medyuma ulaşan oyuncu, medyumun hayatını ve onunla yapılan röportajları okumuş. Rol için teklif geldiğinde tereddütsüz kabul ettiğini anlatan Çölgeçen, Zeliha gibi geleceği görmek isteyip istemediğini sorduğumuzda, “Asla Zeliha gibi olmak istemem. Hayatı sürprizlerle yaşamak gerek” diyor. Dizinin senaryosunu çok beğendiğini söyleyen oyuncu, aslında senaryonun daha sert olduğunu, fakat sinema değil de dizi olduğu için senaryoda hafif yumuşatmalara gidildiğini belirtiyor.



Şah Mat'la vefa borcumu ödedim


Geçtiğimiz sezonda isimlerinden sıkça söz ettiren ikili dizilerin yayınlanıp, finali yapıldıktan sonra sinema filmi olmasına karşı çıkıyor. Sarp Levendoğlu “Dizilerin daha sonra sinema filminin de yapılması ticari bir kaygı. Ben bunu sevmiyorum. Emret Komtanım Şah Mat'ta rol aldım ama vefa borcum vardı. Bizi bağlayan bir takım anlaşmalar yüzünden ben o sinema filminde rol almalıydım” diyor. Çölgeçen, “Ben de bu işe pek sıcak bakmıyorum. doğru değil. Aliye'nin filmi çekilseydi izleyenler Meriç'i göremeyecekti” şeklinde konuşuyor.




KAYNAK:YENİ ŞAFAK GAZETESİ -Aysel Yaşa



Hiç yorum yok: