21 Ağustos 2007 Salı

Emel Çölgeçen - Zeliha



Emel Çölgeçen (Zeliha)



  • Doğum Yılı : 09/07/1976
  • Boy : 1.65
  • Beden : 34-36
  • Ayak : 36
  • Göz Rengi : Yeşil
  • Eğitim : Akademi İstanbul Tiyatro Bölümü mezunu.
  • Reklam Filmleri : Selpak Cep, Conti (teaser)
  • Dizi Çalışmaları : Gülşen Abi, Aliye ,Zeliha'nın Gözleri
  • Sinema Filmleri : Şizofreni ve Paranoya (kısa metraj), Truths and Lies -İstanbul Newyork (kısa metraj), Tramvay (uzun metraj)
  • Tiyatro Çalışmaları :Şeytanlar, Cyrano de Bergerac, Alberad ve Heloise, Alacaklılar, Molly Sweeny, Sevilmek, Tek Kişilik şehir, Bir Varmış Hiç Yokmuş, Cimri, Onikinci Gece, Mem ile Zin
  • Sunuculuk :Rock Cafe, Yıldızlar Altında

Ne Dedi ?

Emel Çölgeçen: "Tiyatrodan vazgeçmem!"

Onu ‘Aliye’ dizisindeki ‘Meriç’ karakteriyle tanıyıp, sevdik. Dizide anne ve abisinin baskısına rağmen başını eğmedi. Hep seçim yapmak zorunda kaldı. Buna rağmen hep doğru bildiğini yaptı. Canlandırdığı karakterde; doğru olduğuna inandığı yolda yürüdü ve arkadaşlığa değer verdi, gerçek hayatında da olduğu gibi.

Dizide tanıdığımız Emel Çölgeçen, aslında bir tiyatro oyuncusu. Üniversitede İktisat eğitimini yarım bırakacak kadar oyunculuğa sevdalı. Dizi öncesinde bir tiyatro geçmişi var ve tiyatroya devam ediyor ve hep devam edecek… Emel Çölgeçen’le dizi, tiyatro, hayatı ve yapmak istedikleri ile ilgili keyifli bir röportaj yaptık. Röportaj bizden, okuması sizden!

Emel Çölgeçen’i Aliye’deki ‘Meriç’ karakteriyle tanıdık. Sizi tanıyalım biraz. Kimdir Emel Çölgeçen?

Sıcak bir Temmuz ayında, sabaha karşı gözlerini açmışım. Çok keyifli, hareketli ve mutlu bir çocukluk geçirdim. Hayallerimi dans etmek süslüyordu ama gerçekte lisanslı tenis oynayıp sonra da yüzmeye geçiş yaptım. Sonra gençlik dönemine yavaş yavaş ilerlerken oyunculuğa sevdalanan ve bu sefer hayalini gerçekleştirmeye karar veren, herkes gibi biriyim.

Üniversite’de iktisat okurken eğitiminizi 2. sınıftayken bırakmışsınız. İktisatı oyunculuk için mi bıraktınız? Bu kadar sevdalısınız yani oyunculuğa, üniversite eğitimini bırakacak kadar…

Evet… Zaten her zaman oyuncu olmak istemiştim. O yüzden de berbat bir öğrenciydim. Oyunculuk dışında diğer mesleklerin bana göre olmadığını kendime ispatlamak istedim herhalde. Sıkıcı bir dönemden sonra kaçarak uzaklaştım iktisattan. (Gülüyor)

Hiç yorum yok: